Szkolenia polecane | |
PROFESJONALNY KEY ACCOUNT MANAGER. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). SzkoleB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management)" to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi... Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2024-05-02 - 2024-05-02 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientemAVENHANSEN Sp. z o.o.Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient. Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim AtutemWSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -WSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Szkolenie zarządzanie stresem - radzenie sobie ze stresemKM Studio - szkoleniaNa samym początku szkolenia zarządzanie stresem, uczestnikma za zadanie stworzyć swoją mapę sytuacji stresowych – jestto niezbędne, by w trakcie kursu każda osoba mogła pracowaćna materiale dobranym odpowiednio wobec siebie. Najbliższy termin: 2024-05-07 - 2024-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenie zarządzanie stresem - radzenie sobie ze stresemKM Studio - szkoleniaNa samym początku szkolenia zarządzanie stresem, uczestnikma za zadanie stworzyć swoją mapę sytuacji stresowych – jestto niezbędne, by w trakcie kursu każda osoba mogła pracowaćna materiale dobranym odpowiednio wobec siebie. Najbliższy termin: 2024-05-07 - 2024-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Kurs zarządzanie stresem - radzenie sobie ze stresemKM Studio - szkoleniaNa samym początku szkolenia zarządzanie stresem, uczestnikma za zadanie stworzyć swoją mapę sytuacji stresowych – jestto niezbędne, by w trakcie kursu każda osoba mogła pracowaćna materiale dobranym odpowiednio wobec siebie. Najbliższy termin: 2024-05-07 - 2024-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenia obsługa klienta Marketingowe techniki sprzedaży
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.